torstai 5. toukokuuta 2016

KEVÄT KUULUMISIA


KEVÄT

Lähiaikoina on ollut aivan täydellisiä säitä, että päivärutiinit ovat menneet tuolin alle ja olen tehnyt kaikkea muuta kuin opiskellut tai kaffitellut yksinäni kotona. Muun muassa tuossa keskiviikkona oman kouluhörhöllyksen jälkeen menin iltalukioon ja frendit oli sillä välin suunnitelleet, että mennään illalla grillailemaan porukalla helatorstain kunniaksi. No mäpäs heti väsyneenä menin mukaan ja iloitsin kaikesta enkä kertaakaan katunut sitä, etten mennyt kotiin sänkyyn makoilemaan vaan menin näkemään ystäviä. 

Niin kuin tuossa isolla lukeekin, niin KEVÄT. Se on parasta mitä on. Kun heräät aamulla 7.00 aurinko paistaa kirkkaasti, keität iloisena aamukaffesi ja päivä näyttää helvetinmoisen iloiselta! Jopa ohikulkijat näyttävät hymyilevän hymy korvisssaan vaikka yleensä jengi kävelee kiukkusena ohitse. :D 


Minun aamurutiinini on aivan erilainen nykyään! Herään ilman herätyskellon soittoa, olen loistotuulella, yksi kuppi kahvia riittää mainion hyvin sekä olen nyt muutaman päivän ollut parvekkeella löhöilemässä ja ottanut aurinkoa. Pakko myöntää, että olen jo aika punainen, jes! :)

Huomenna jatkuu perusarkitoimet, tosin nyt kun on näin nätit säät, niin sitä ollan erilaisia muun muassa suunnittelut jää välistä ja tehdään asioita fiiliksen mukaan sekä opiskelu on valitettavasti jäänyt vähäiseksi. 

Ihanaa kevättä kaikille! :)

Love Talan Sharif 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti