maanantai 2. toukokuuta 2016

HAASTE ´16


"DO GOOD THINGS AND GOOD THINGS WILL COME YOUR WAY."



Elämä on täynnä ylä- ja alamäkiä, mutta totuus on se, että meillä menee koko ajan hyvin. Valitsemme vain mieleemme ne pahimmat asiat, joista haluamme murehtia, mutta emme osaa arvostaa niitä ihania hetkiä ja asioita, joita tapahtuu koko ajan. Muun muassa aamulla kun herään, kahvi on mun lempiasia, kahvi saa mut tuntemaan eläväksi olennoksi ja miksi? 
Koska minä ajattelen sen asian siten. - Ajattelen siten, että aamukaffe antaa minulle energiaa. Ajattelen siten, että aamukaffe piristää päivääni. 

Miksi emme sitten osaa ajatella kaikista pienistä asioista tuolla tavalla? :D Tuo on todella vaikea kysymys ja johon osaat vastata vain siten, kun mietit asiaa todella tarkasti. 

Olen nyt yli kuukauden tehny kaikkea sellaista, joita en kadu tai joita tahdon tehdä lisää ja lisää. Koulussa menee erinomaisen hyvin niinkuin aina, ystävät ovat aina kaikessa mukana, perhe on mun elämä. Olen ottanut haasteesta kiinni ja luvannut itelleni, että kaikella on tarkoitus. 

HAASTE:

-Tee asioita, mitkä saavat SINUT iloiseksi. liiku metsässä niin paljon kuin huvittaa. Unelmoi kaikesta ja vaikka et pysty toteuttaa niitä, niin olet yksi niistä onnekkaista ihmisistä, joka osaa unelmoida. 

Kehu ihmisiä, hymyile vastaan tulijoille ja voin sanoa, että samalla sinunkin päiväsi paranee. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti