maanantai 16. toukokuuta 2016

10 FAKTAA


1.Vihaan ampiaisia ja hämähäkkejä.

2. Tällä hetkellä lempimusiikki on  Alesso- I wanna know

3. Alotan jokasen aamun kahvilla. Aamurutiinini on seuraavanlainen, että heti kun nousen, niin käyn vessassa ja heti sen jälkeen vaikka en olisikaan vielä pedannut sänkyäni jne laitan kahvia tippumaan.

4. Punainen on minun lemppari kynsilakkaväri. En tykkää kynsienpidennyksistä, mutta lakkaan kynsiäni ja pidän niistä huolta paljon!

5. Syön paljon, mutta en lihoa ollenkaa. Hassua, eikö? :)

6. Vihaan nykyistä ammattiani. Odotan vain sitä, että valmistun ja voin opiskella muuta. Voin opiskella kohti minun unelma-ammattia.

7. Jos saisin valita, mitä aamupalaa söisin joka päivä, niin se olisi seuraavanlainen; riisipiirakoita, kahvia, appelsiinimehua, puuroa, marjoja ja jogurttia. Haha, olen aamupala-asioissa aika simppeli.

8. En ole muuten ollenkaan simppeli. Olen todella vaikea eikä kaikki aina jaksa minua.

9. En pidä talvesta lainkaan. Vihaan sitä lumen määrää, kylmyyttä ja pimeyttä. Kesä on minun lempi vuodenaika.

10. Vaikka minulla olisikin vasta klo 10.00 koulua, niin herään silti noin 2h aiemmin, koska nautin aamuista ja tykkään jumpata ja olla vain itsekseni. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti