keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

WHITE WHITE


WUHUU! 
Mun huone alkaa näyttää jo siltä, että täällä viittii laiskotella koko päivän. Saatiin taulut laitettua seinälle vasta tuossa noin 2 viikkoa sitten ja pientä sisustusta vielä kyllä puuttuu, mutta nekin saamme hoidettua piakkoin. Rakastan kaikkea valkosta, kultasta ja harmaata. Huoneeni on matosta kattoon valkoinen, mutta pieni yksityiskohtia löytyy eri värillä muun muassa tyynyt ovat sinisiä, päiväpeite on sininen, löytyy meri näköala-taulu seinällä sekä minun lempparisohva on ruskean värinen. 


Rehellisesti olen aika huono sisustaja. Minulla on kaikkea coolia mielessä, mutta en osaa toteuttaa niitä. Jännä juttu. Minulla on kuitenkin huoneessa pieniä tavaroita, mitkä ovat minulle todella tärkeitä esineitä, hihi :) 
Varsinkin tämä the Beatlesin taulu.. Ah, mun lemppari lemppari! Se on vain sillälailla, että kämppä kertoo ihmisestä enemmän kuin tuhat sanaa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti