torstai 31. maaliskuuta 2016

Summertime


Lähiakoina minun päivät eivät ole olleet mitään parhaimpia. On ollut liikaa stressiä, ystävyysongelmia ja muutenkin joskus vain iskee sellanen " Ei jaksa tällaista enään" tunteita. Mutta kaikesta pääsee yli. Niin mä ainakin yritän tehdä tällä hetkellä.

Olen nyt muutaman päivän aikana mennyt kävelylle yksin ja kuunnellut musiikkia täysillä kuulokkeilla. Sanon meneväni "lenkille", mutta oikeasti menen ihastelemaan metsässä olevia puita, auringonlaskua, iloisia vanhuksia, koiria sekä ylipäätänsä luontoa ja merta. Sen aikana elämä tuntuu niin pirun hyvältä. Unohan hetkeksi kaiken. Tai jos en unohdakkaan, mietin asioita uudesta näkökulmasta. "MITÄ JOS", "ENTÄ JOS TEENKIN NÄIN". Sehän on siis ihan kliinisesti tutkittu, että raikas ilma auttaa hallitsemaan ja purkaamaan stressiä. Sitä suosittelen kaikille! :)


Minulla on nyt muutenkin se jakso meneillään, että kokeilen kaikkea uutta ja jännää, joita en ole aiemmin tehnyt. En ole ollut mikään luonnon ihailija tai ollut missään meren lähistöllä ihailemassa pilviä ja olen pitänyt luonnonihailijoita ihan sairaina... Mutta niitä olen nyt lähiaikoina itsekin tehnyt ja voin sanoa, että tuntuu aivan miellettömän hyvältä! Niin hyvältä, että olen jäänyt siihen koukkuun.

Elämä on nautinnollisen ihanaa, kun antaa sille vain mahdollisuuden. Anna elämälle mahdollisuus ja mieti asioita eri näkökulmista.

Love Talan Sharif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti