lauantai 13. helmikuuta 2016

FACTS



1. Olen aina ajoissa ja stressailen kaikesta. Koulussa, työpaikalla, työhaastatteluissa, juhlissa siis ylipäätänsä olen kaikkialla ajoissa, koska en tykkää olla myöhässä mistään. Minun mielestäni myöhästeleminen on väärin ja loukkaavaa toisia kohtaan esimerkiksi oppitunneilta myöhästyminen antaa opettajille sellaisen kuvan, että opiskelijoita ei suoraan sanottuna kiinnosta ja se on todella epäkunniottavaa. Ajoissa oleminen on todella tärkeää.

2.Minut tunnetaan siitä, kun stressailen kaikesta. Ylioppilaskokeet, koulutehtävät... Stressailen aivan kaikesta enkä osaa hillitä hermoiluani. Joskus minua ottaa päähän, kun en osaa olla stressailematta, mutta stressailu on myös hyväksi. 

3. Rakastan lapsia, mutta joskus en vain yksinkertaisesti siedä heitä. En siedä lapsia varsinkaan silloin, kun itkevät keskellä kauppakeskusta ja kiukkutelevat vanhemmilleen...



4. En osaa kuunnella muiden antamia neuvoja. Parisuhdeneuvoja, kouluneuvoja... Kysyn apua, se on normaalia minulta, mutta sitten en osaa kuunnella niitä neuvoja. Ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.

5. Minä kyllästyn asioihin todella nopeasti. Aluksi olen kaikessa 100% mukana, mutta sitten se into vain laskee välittömästi 0,1% esimerkiksi opiskeluni ekalla vuonna olin ihan rakastunut ammattiini, mutta tällä hetkellä mua ei kiinnosta ompelu ja suunnittelu pätkääkään. Harmillista, mutta totta.

6. Olen aika hassu ja "yolottaja". Osaan pitää hauskaa ja nauttia hetkistä. Saatan mennä joidenkin hermoille minun kova äänisen naurun syystä sekä siksi, koska saatan olla todella innokas, mutta tällainen olen persoonnaltani ja sen täytyy vain hyväksyä.


7. Mua ei kiinnosta muiden negatiiviset mielipiteet ja tykkään olla itsekseni. Tykkään tehdä sitä, mitä mieli lystää ja en ole vielä löytänyt ystävää, joka olisi samanlainen kuin minä. Keksin aivan älyttömän outoja juttuja ja tahdon aina toteuttaa ne. Joskus joudun toteuttaa hassuttelu asiat yksin, sillä minun ystäviäni ei sellaiset kiinnosta. 

8. Olen aika romanttine luonteeltani, mutta samalla tunteeton. Ihastun nopeasti, mutta en ole vielä kertaakaan rakastunut kehenkään. 

9. En ole hyvä koulussa, mutta jos yritän parhaani, niin olen silloin hyvä. Opin asioita todella hitaasti ja ehkä aliarvioin itseäni liikaa. 

10.  Mulla on aivan mielettömän hyvä mielikuvitus. Sitä tulee onneksi käytettyä todella usein.

Love Talan Sharif 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti