perjantai 11. joulukuuta 2015

Puhelimella otetut kuvat


Nyt oikein harmittaa, kun on ollut vaikka mitä ihania tapahtumia lähiaikoina ja upeita päiviä, mutta järjestelmäkamera ei ole ollut valitettavasti mukana. Onneksi elämme sellasella ikäkaudella, että järjestelmäkameroita ei aina tarvitse kantaa mukana sillä meillä on nämä aivan huikeat älypuhelimet käytössä.

Laitan nyt alas kolme erilaista kuva kollaasia puhelimellani ottamilla kuvilla ja kerron näistä kyseisistä päivistä;



1. Olimme viettämässä parhaanystäväni Minelan suuria ja ihania syntymäpäiviä. Olin kyseisenä päivänä siellä vain syömässä herkullista synttärikakkua ja kävin antamassa lahjani halin ja pusun kerä. 
2.Koeviikon turhauksia... Koeviikko oli alkanut ja eikun stressailen tekemään koetta. Koko koeviikon aikana pidin hiukset ponnarilla, sillä asukokonaisuudetkin olivat aivan kamalia. 

3. Olimme parhaidenystävieni kanssa minun 19-vuotias synttäreiden kunniaksi ravintolassa syömässä ja juoruilemassa niistä ja näistä. On se vain ihanaa, kun on tollaset neidot aina tukena.

4.2.11 eli minun syntymäpäivänäni vietin synttäreitäni koko perheeni seurassa ja parhaatystävät tulivat myös meille herkuttelemaan. Koko ilta oli aivan huikea ja sain kaikilta ihanilta synttärionnitteluita! En osaa sanoin kuvailla kuinka onnellinen olin sen koko päivän. Tässä mä nytten odottelen sitä päivää, kun täytän pyöreät 20-vuotta. Jes!


1.Muutto oli edessä ja nyt takana. Hah. Vaihdoin huonetta veljeni kanssa, sillä hän ei tarvinnut tätä jättimäistä huonetta.Olen ikionnellinen, sillä nyt tähän huoneeseen mahtuu vaikka mitä ja olen sisustanut tämän nätiksi ja minun tyyliseksi. Käytiin ostamassa meikkipöytä, josta olen tykännyt ja sen äärellä on myös kiva vaan olla.

2. Kuva liittyy myös muuttoon. Huone oli vielä kesken ja olin umpiväsynyt muutto stressin ja koulu stressien syystä.

3.Olimme Auinin eli lapsuudenystäväni/parhaanystäväni kanssa viettämässä minun serkkuni syntymäpäiviä, joka täytti huikeat 18-vuotta. Pian mun kaikki sukulaiset ovat täysi-ikäisiä, ihanaa.

4.Anteeksi keskisormesta, mutta tämä kuva kuvaa todella hyvin sen fiiliksen, kun koeviikko oli ohi ja elämä sai uuden valon. Sain jopa hyviä numeroita aineista eli keskisormen näyttäminen oli huikeata! 


1.Tänään otettu selfie. Koulu alkoi vasta klo 11.00, joten mulla oli koko aamu aikaa tehdä kaikenlaista, kun heräsin niin aikasin. On se ihanaa olla aamuvirkku ja vielä sekin, että olen nyt tän viikon aikana kokeillut nukkuvani mahdollisimman aikaisin, jotta jaksaisin koko päivän. Olen nyt huomannut, että se oikeesti auttaa. Jaksan keskittyä ja aivotkin toimivat paljon paremmin. 

2. Olin parhaallaystävävälläni Tuulilla muiden naikkosten kanssa yötä. Koko päivä oli vain yhtä suurta juhlaa ja ei nukuttu kuin 2h ja jokainen meni aamulla kouluun umpiväsyneenä. Toisaalta joskus täytyy irrotella keskellä viikkoa jotta loppuviikon jaksaa pänttäillä ;)

3. Meikkipelle Talan ja kaunotar Auin. Siis en tykkää meikata paljoa ja annoin Auinille (tulevalle meikkiartistille) vapaat kädet ja ulkonäkö muuttui samantien. Näytin ilkeältä akalta, mutta tosin paremmalta ku muina päivinä.

4. Meidän perheen esikoisella (siskon lapsi) oli Finlandiatalo tanssiaiset. Söpöliini oli kaunein prinsessa. En valitettavasti päässyt hänen kouluunsa paikan päälle katselemaan kun pikkunen tanssii poikaparin kanssa, mutta onneksi iso sisteri otti kauniita kuvia hänestä eli olin netinvälityksellä mukana. <3 

Love Talan Sharif 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti