lauantai 19. joulukuuta 2015

Meikkipussin sisällys

Olen yleensä kirjotellut täällä ihan avoimesti etten ole meikkien ystävä enkä todellakaan tiedä meikeistä mitään ja en osaa meikata hyvin niinkuin monet naiset. Olen siis pikemminkin aika "poikamainen tytsi", kun tykkään esimerkiksi seurata fudista, löhöillä kotosalla ja pidän luonnollisista meikeistä ja hiuksista yms. Mutta nytten on ehkä aika kertoa, että olen rakastunut huulipuniin! En aiemmin käyttänyt mitään väriä huuliini, käytin siis vain huulirasvaa. Nykyisin tykkään laittaa vaaleenpinkkiä ja kaikkia vaaleita sävyjä.

Miltä minun arkimeikki sitten näyttää?
Meikkaan yleensä aina samalla tavalla riippumatta siitä menenkö juhliin tai sitten kaffetreffeille ystävien kanssa.   Kasvovoiteena käytän Aco- Face day voidetta, mikä on suunnattu normaali iholle ja johon olen tykästynyt. Aco;n tuotteita löytyy Apteekeista. Minun loput meikit ovat BareMineralsin eli mineraalimeikkejä (puhtaasi mineraaleista koostuviin meikkeihin erikoistunut sarja). BareMinerals on ollut ihan huikea ja tähänkin mennessä olen ihan tykästynyt niihin. Käytän BareMineralsin meikkivoidetta, puuteria sekä poskipunaa. Kulmat teen Anastasia Beverly Hilss:illä, joka on vedenkestävää ja aivan huikea! Tällä hetkellä käytän Bold Volume merkkistä ripsiväriä ja koska omistan aika pitkät ja tuuheat ripset, niin ripsiväriä en kauheasti käytä.

Meikkisiveltimet ovat kaiken A ja O. Meikkisiveltimiä kannattaa pestä joka viikko. Itselläni on tapana pestä meikkisiveltimet joka sunnuntai, sillä pidän muutenkin sunnuntaisin hemmoittelupäivän. Hemmoittelupäivällä tarkoitan sitä, että rentoudun, teen kasvonaamioita, lakkaan kynsiäni ja pesen meikkisiveltimiäni sekä muutenkin joka sunnuntai on meikitön päivä.


Mutta loppuenlopuksi kauneus on vain katsojan silmissä. Joidenkin mielestä liikameikki, tekokynnet, tekoripset ja tekohiukset ovat parhaita ja joidenkin mielestä luonnollisuus. Mitään ei pidetä oikeana tai vääränä, mutta itse olen luonnollisuuden kannattaja. Arkimeikkini/juhlameikkini siis näyttävät aina tältä. :) 
Oikein ihanaa ja hyvää joulua teille kaikille! <3 

Love Talan Sharif 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti