lauantai 3. lokakuuta 2015

Kauneusihanteet nousussa

Kauneusihanteet, muoti yms. ovat aina nousussaan, mutta nytten olen kiinnittänyt joihikin tiettyihin asioihin huimasti huomiota. Näitä asioita en myöskään käsitä ja siksi näistä nytten alan kertomaan. 


MEIKIT

Julkkikset ja meikkiartistit ovat luonneet oman maailman ja tuonneet meikit enemmän esille. Jokaisilla julkkiksilla on nykyään ihan sairaasti meikkiä. Meikkivoidetta, puuteria, tekoripset sekä kaikkia muita varjostus hommia, joita en tule koskaan käsittämään!!


Herranjumala! Nykyään 15-vuotiaat nuorukaiset näyttävät jopa minua vanhemmilta näitten meikkejen syystä. Nykyään jokainen nainen näyttää barbeilta näitten kamalien varjostusmeikkejen syystä, jokaisella on poskenpäät ihan huipullaan näitten varjostusmeikkejen syystä.

Kysyn vain, että miksi?

Ymmärrän, jos tykkäät meikata. Ymmärrän, jos haluat peittää esim. aknea yms. Mutta miksi niin paljon meikkiä täytyy laittaa arkipäivisinkin nassuun? Käsittämätöntö puuhaa sanon minä.


NUTTURA

Tämänkin hassuttelun olen nähnyt jo liian monella naisella. Hiukset muuten auki ja pikkasen tukkaa  laitettu nutturalle. HALOO! Näytätte pikkumyiltä, joilta on hiusten laitto jäänyt kesken. Tämäki kampaus sopii joihinki asuihin, ei kaikkiin.

Minun kauneusihanteet; 

-vähäinen meikki,
-hiukset auki tai ponnarilla
hymy tekee kaikista kauneimmaksi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti