sunnuntai 30. elokuuta 2015

Poika vai tyttö?


Kertooko sukupuoli sen millainen meidän täytyy olla, miten meidän täyttyy käyttäytyä tai pukeutua?

Ei tietenkään.

Olen lapsuudesta saakka ollut "vähän poikamainen". Ja olen edelleen. Rakastan penkkiurheilua ; jalkapallon katselua, olla urheilematta, syödä mitä löytyy kaapista, tanssia ja kirkua kuin pelle, pukeutu farkkuihin, vansseihin ja löysään puseroon. Rakastan olla käyttämättä kovinkaan paljoo meikkiä ja tulen parhaiten toimeen poikien kanssa.

Kaikki nuo on karua, mutta totta! Olen joskus saanut huonoja kommentteja siitä, että olen liian poikamainen ja että minun pitäisi käyttäytyä kuin naiset. Pyh! En itse tunne itseäni kauniina siten, jos olen pukeutunut naisellisesti tai jos minulla on korkokengät päällä. Niin miksi näyttäisin ihmisille sellaisen ulkokuoren itsestäni. Vai mitä? :)

En ole kovin kauan elännyt tätä elämääni, enkä ole paljoon oppinut, mutta sen verran tiedän; 

että olemme kaikki kauniita juuri sellaisinaan kuin olemme. Minun kaveriporukassani on meikeistä kiinnostunut kaunotar, joka tykkää meikata paljon. Jalkapallo tyttö, joka on ihan lemppari, koska hän ymmärtää minua! Meidän jengissämme on hilebile, joka urheilee arkipäivisin ja viikonloppuisin juhlii ja se yks laiskamato, joka tykkää olla kaunis, mutta herkuttelee myös paljon. Ja sitten
meidän porukassamme on minä; joka on aina ollut tyylin suhtein erilainen ja meikin suhtein negatiivinen. 


PS. Arvostakaa sitä, mitä olette. Rakastakaa sitä, mitä haluatte. - Talan Sharif


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti