tiistai 7. heinäkuuta 2015

Paljastuksia vaatekaapistani


Uskon, että monet nuoret kärsivät samasta ongelmasta kuin minä. 
Ongelma- Se kun olen niin lyhyt ja pienen kokoinen minun on todella vaikeata löytää vaatteita ja jos löydänkin, ne vaatteet on joko liian pitkiä tai lastenosastolta, eli todella, todella lapsellisia! Ja eihän nyt 18-vuotias, muodista kiinnostunut kissapaitaan nyt mistäkään hinnasta tahdo pukeutua. 

No nyt kesäloman tullen ja kun olen väriä saanut vähän pintaan olen epäröimättä toivonut löytäväni valkoisen pitsimekon. Perus h&m en löytänyt minulle sopivaa, kun vielä uskoinki, että sieltä nyt herran jumala olisin löytänyt! No päädyttiin sitten siskoni kanssa siihen, että no mitäs hittoa. Minähän osaan ommella, kun sitä opiskelenkin niin miksi en hyödyntäisi minun oppijani ja taitoani?

Hehe, no otin kaiken käyttöön!! Nyt kun oli juhannuksen jälkeen himmeet alet, löydettiin Jumbon Mangosta todella nätin pitsimekon, mutta ylläriylläri ongelmana siinäki oli se, että oli ihan liian iso ja ihan liian pitkä. Mekkoa tuli sitten lyhennettyä huimasti, kavensin myös huimasti ja ompelin käsin kaula-aukkoon todella nättejä blingejä (kengästä otettuja). 


Kunnollisia asukuvia ei ole tullut otettua, mutta toivon mukaan paljastan vielä mekon kunnon kuvin. 

Love, Talan Sharif 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti