perjantai 24. huhtikuuta 2015

ACO


Kasvot sekä muutenki iho saattaa olla meille jokaiselle jossain vaiheessa elämää todella arka paikka. Siihen voi liittyä epäpuhtaus, epävarmuus ja väärät kasvovedet, päivävoiteet ja meikkivoiteet. Olen itse vihdoin pitkän tappelun jälkeen löytänyt Apteekin hyllyiltä aivan mainiot tuotteet. Nyt en puhu teille meikkivoiteestani, sillä olen jo aiemmin kertonut, mitä meikkivoidetta käytän ja mitä mieltä siitä muutenkin olen. 

Nytten puhun teille kasvovedestäni sekä päivävoiteestani, joita käytän päivittäin. ACO ( Apotekens composita) aivan mainio tuote. Halpaa ja jokaisesta Apteekin hyllyiltä löytyviä. Minun kasvoni on aika sekaihon mallinen. On vaikea löytää oikeita tuotteita, mutta nyt olen vihdoin löytänyt rakkauden! Meikinpoisto aineena käytän tuota sinistä purkkia päivässä kerran eli illalla ja sitten tosiaan iho kuivuu, mutta se on vain plussaa minulle. Sitten aamulla kasvopesun jälkeen kuivaan kasvoni kämmelilläni taputellen ja paan ohuen kerroksen päivävoidetta (tuota vaaleanvihreätä olevaa purkkia.)

Olen tykännyt ja suosittelen kaikille niille, joilla ei ole mikään uberpuhdas iho, epäpuhtauksia löytyy ja jos kasvot on aika rasvaiset. Lisää tuotteista voi apteekin tädeiltä kysellä, mutta nyt ainakin kerroin minun ihoni salaisuuden. 



-TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti