lauantai 17. tammikuuta 2015

KIHLAJAISET


Kun aika koittaa, kun oveen on koputettu on aika hyvästellä....

Olen viettänyt 18-vuotta minun maailman parhaani isosiskoni Tassun kanssa. Olen asunut pikkutytöstä lähtien hänen kanssaan saman katon alla, viettänyt hyviä- että huonoja hetkiä hänen kanssaan, kasvanut tähän tytsiin, oppinut tärkeitä asioita, luottanut ja pystymään avautumaan hänelle, mutta nytten. Nytten on aika hyvästellä häntä, mutta hyvällä ja iloisilla puheilla. Sillä neiti päätyi kihloihin maailman ihanimman, ja suloisimman miehen kanssa.

Toivotan heille maailman ihaninta loppuelämää. Toivon, että he saavuttavat kaiken ilon ja rakkauden, ja että elävät valoisaa sekä iloisaa elämää. Sitä tosiaan toivon kaikille! 

On ihanaa olla iloinen ja yrittää nauttia jokaisesta hetkestä, mitkä saa viettää perheen kanssa. Ja varsinkin sisarusten, sillä heidän avullaan me nuoret olemme tässä pisteessä, varsinkin minä. Elän ihanaa elämää, sillä olen oppinut sisaruksiltani kaikkia hyviä vinkkejä elämän nauttimiseen ja panemaan asiat tärkeis järjestykseen.


















LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti