lauantai 25. lokakuuta 2014

Uskotaan ihanempaan huomiseen


"Life Vest Inside- Kindness Boomerang" - ONE DAY

Meillä kaikilla on joitakin aamuja olemassa, kun haluaisi näyttää keskisormea jokaiselle vastaan tulijalle. Purkaa pahat olot ihmiselle, joka ei liity pahaan oloon mitenkään. Mutta entä jos voisimme herätä aamulla oikealla jalalla ja hymyillä vastaan tulijoille, vaikka emme tuntisi heitä? Uskotko, että se tekisi jopa toisten päivästä paremman? 

Minä uskon siihen. 

On aamuja kun itse voin pahoin ja purkaan paskat fiiliksen muitten niskoille, mutta illalla alan taas miettimään, että miksi ihmeessä minä niin tein. Olen huomannut sen, että jos hymyilen tuntemattomille he ottavat sen hyvin vastaan ja hymyilevät minulle takaisin. Olen jopa huomannut sen, että jos aamuisin ja muinakin aikoina bussikuskeille hymyilee ja tervehtii, heille tulee parempi olo ja tervehtivät takaisin hymyn kerä. Olisi mainiota, jos jakaisimme muille hymyn ja auttaisimme muita hyvissä ja huonoissa tilanteissa.  

Usein unohtuu kiittää vaikka pitäisi. Usein unohtuu avata silmät sille, että maailmassa on itse asiassa enemmän hyvää kuin pahaa. Usein unohtaa avata silmät sille, että hyvä ja paha ovat itsestä kiinni. Että kaikki muutos tässä maailmassa lähtee itsestä, ei muista.

Hyvän voi laittaa kiertämään. Hyvä synnyttää aina lopulta hyvää. Tehdään tästä maailmasta parempi paikka. Hymyillään kun nähdään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti