maanantai 1. syyskuuta 2014

Time to myself



Kun arkipäivät painaa päätä ja alkaa stressaa kamalasti ja aivan turhaan, unohtaa kaiken hyvän esim. ystävät ja vapaapäivät. Onneksi kuitenkin vietämme viikonloput, jotta me voisimme rentoutua muutaman päivän ystävien kanssa tai kotosalla makoillen ja olla miettimättä niitä kaikkia koulu/työ murheita. 
Tosiaan mieltäni painaa vaikka mitä. Kun ei voi blogiakaan enään kovin usein päivittää, sillä ei ole pahemmin ollut mitään menoja. Tänä viikonloppuna sain kyllä tosi paljon aikaseksi. Minulla oli joka päivä jotain menoja, ja olen kyllä ihan pirun iloinen niistä kaikista minun saavutuksistani, mitkä sain nyt viikonloppuna tehtyyn!

Nyt pitäisi enään koulutehtävät tältä päivältä saada tehtyä, niin voisin loppuviikon rentoutua ompelemalla leninkiäni valmiiksi. Mutta niin, mennääpäs suoraan asiaan. Olin siis sunnuntaina tapaamassa minun ystäviäni pitkästä aikaan. Kierreltiin kaupungilla ja päädyttiin Mattolaiturille kaffelle ja juttelemaan "naisten juttuja", heh. :) Sieltä sitten lopuksi päädyttiin safkaamaan Subille. Tällä kertaa ei menty minnekkään ravintolaan, valitettavasti.




LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti