maanantai 18. elokuuta 2014

Toinen vuosi kaksoistutkintoa


Toista vuotta tässä siis parhaimillaan yritetään suorittaa. Toivon, että tämäkin vuosi menee yhtä hyvin kuin viime vuosi. Mutta tosiaan tänä vuonna tulee olemaan paljon kiireisempää sekä paljon vaativampaa että lukiossa sekä ammattikoulussa. Alkaa tosiaan pelottaa, että tulenko pärjäämään ja saanko ammattikoulun opettajan vaatimukset täytettyyn. Toivon mukaan saan.
Olen tosiaan tällä hetkellä ihan ammattikoulussa ja vasta marraskuun lopussa menen takaisin lukion penkille pänttäilemään. On jo oponkin kanssa päätetty mitä tulen kirjoittamaan jne. Olen tosiaan valinnut kirjoittavani terveystiedon, pitkän englannin, äidinkielen sekä matikan tai lyhyen ruotsin.


Tähän saakka ammattikoulussa on mennyt todella hyvin. Aloitimme tekemään leninkiä ja tosiaan ennen leningin tekemistä pitäisi tehdä peruskaava, muokatut kaavat mekkoa varten, harjoituksia sekä tosiaan ensinmäisenä täytyy mitata mitat jne. Olen jo tähän saakka nuo kaikki melkein suorittanu. Olen siinä vaiheessa, että pitäisi yksi pusero harjoitus tehdä, niin pääsen aloittamaan tekemään minun omaa leninkiä, jonka tosiaan suunnittelin koulun ekoina päivinä.

Olen tekemässä lyhyttä 60-luvun leninkiä. Mekkossa tulee olemaan mustan väristä kangasta sekä valkoisen väristä kangasta. Niistä teen neliöitä sekä olkaimeksi tulee tekonahkaa ja selkä tulee olee avonainen ( sillä se on muodissa ja todella seksikästä).Halusin tehdä jotain simppeliä, mutta kuitenkin sellaisen jota tulen varmasti käyttämään.

                                                                     LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti