torstai 17. heinäkuuta 2014

7th day at Istanbul


Minä lasken päiviä, tunteja sekä sekuntteja, että millon lähdemme takaisin Helsinkiin. Oikeasti, olen niin kyllästynyt tähän maahan. Kova ikävä omaa huonetta sekä koko asuntoamme, 3G sekä suomalaisia ruokia. Viikon loma on ok, mutta 10 päivän kaupunkiloma on jo liikaa. Onneksi enään 3 päivää, niin lähdemme kotia päin.




                T-paita turkista/ hame tein itse/ balleriinat h&m/ vyö h&m/ laukku kirpputorilta/ kello tommy hilfiger


Lähdimme eilen vasta kuudelta illalla liikenteeseen, sillä olimme kaikki umpi väsyneitä. Heräsimme siskoni kanssa vasta puoli kaksi, heh. Ollaan muuten hengailtu vain lähialueilla sekä syöty minun lempiravintolassa + siellä on todella hyvä asiakaspalvelu. Kävimme sekä shoppaamassa tuliaisia perheelle sekä minun kavereille.



Täältä löytyy vaikka mitä herkkuja, joita minä en valitettavasti tylsänä syö. Mutta esim. minun vanhempani ovat ostaneet täältä vaikka mitä hyvää esim. baklaavaa ja muita herkkuja, joitten nimiä en edes tiedä.

                                               
                                                                      LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti