perjantai 11. heinäkuuta 2014

2nd day at Istanbul





Toinen päivä Istanbulissa ja voin jo tällä hetkellä sanoa, että olen rakastunut tähän kaupunkiin! Kadut ovat aivan mielettömiä ja todella romanttisia, ravintolat, kahvilat ja kaikki ah olen täysin lovessa Istanbuliin. Moskeijat tuovat kunnon muslimi maa fiiliksen, turistit ovat mukavia toki paikallisetki paitsi, että minua ollaan kaikkialla luultu turkkilaiseksi ja alkavat puhumaan minulle, sitten kun sanon puhuvani vain Englantia he hämmästyvät täysin ja seuraava lause mikä kuuluu Englanniksi on "Luulin sinua turkkilaiseksi." hah, voi itku. :)




      Hame h&m/ Kengät h&m/ Laukku kirpputorilta/ aurinkolasit turkista



Me olemme tosiaan viihdytty täällä todella paljon. Harmi vain kun on niin lämmintä, eikä voi mennä rannalle sillä kaupunkilomalla olen. Matkustettiin metrolla ja ratikalla toiseen paikkaan ja käväistiin siellä sit pyörimässä,ottelemassa aivan upeita kuvia sekä tietysti syömässä sekä kaffella. Tulimme juuri hotelliin rentoutumaan hetkeksi ja matka jatkuu illemmalla, heti kun ilma viilenee.











 
Siis siellä on oikeasti todella romanttista, varsinki iltoisin! Mä niin tahdon vielä joskus matkustaa tänne oman poikaystävän kanssa, kunhan sellainen olisi, hah. Mutta todellakin suosittelen kaikille niille Istanbulin matkaa, jotka ovat kiinnostuneita historiasta, vanhoista rakennuksista, hyvistä ruoista, kaupunkilomasta sekä kävelystä, sillä täällä joutuu kävellä ihan sairaasti. Mutta minua ei haittaa, sillä viihdyn täällä.









Täällä on kaikkalla ihan kamalasti ihmisiä. Istabul on ehdottomasti turistijen suosikki kaupunki. :) Ainakin vielä tällä hetkellä minun suosikki listallani on. Huomenna jatkuu postailu päivästä. Huomiseen ihanuudet!
                                                                   Love TS
                                                                

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti