sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

What about FASHION?

Oletko koskaan kattonut peilistä ja ajatellut, että näytät jossakin tietyssä kuteessa oudolta, väri ei sovi sinulle tai et tiedä mikä sinun tyylisi on. Entä jos kerron, etten minäkään tiennyt? Voisitteko uskoa?

No itselläni tosiaan meni monia vuosia ennen kuin löysin sen minun oman oikean tyylin, ja seki löyty vasta sitten, kun aloitin Stadin Ammattiopistossa vaatetusalan. Olen aina tykännyt mustista ja nahkasista vaatteista, mutta minua pelotti pukeutua niihin. Ajattelin, että mitä muut ihmiset ajattelisivat minusta, näytänkö hevarilta, puhuvatko tytöt minusta pahaa seläntakana tai, että mitä minun perheenjäsenet ajattelevat kun olen täysin erilainen kuin he.

Nostin pääni pystyyn ja aloin pukeutumaan juuri niihin vaatteisiin joista pidän! En itse ole mikää himoshoppaaja. Kierrätän vaatteita, sillä se kuuluukin minun alaan.  Sekä käytän vaatteitani eri tavalla eri asukokonaisuuksien kanssa. Minusta se on aivan järjetöntä, että pitäisi olla massassa ja ostaa juuri se paita, mikä kaikilla on juuri tällä hetkellä omassa vaatekaapissaan.  Ole oma itsesi, sillä se on kauneinta sinussa, sanon minä.




 Tumman väriset vaatteet ovat täydelliset ja juuri siksi, sillä ne sopivat kaikille! Sekä siksi, silllä mustiin vaatteisiin voit lisätä kaiken värisiä yksityiskohtia esim. pinkin käsilaukun tai vaikka sinisen huomioon herättävän kaulakorun.




 Mitä erikoisemmat arkivaatteet/juhlavaatteet sinulla on päällä, sitä enemmän ihmiset alkavat arvostamaan sinua ja huomaavat, että sinä olet itsevarma. Älä missään nimessä välitä ihmisten katseista, se on vain hyvä asia, että ihmiset kattelevat sinua! :) Pysy rohkeana ja pukeudu niin kuin tahdot. Sen minä olen ainakin oppinut, että tärkeintä asukokonaisuudessa loppuenlopuksi on vain sinun kaunis hymy ja itsevarma olemus.








(Kuvat on www.pinterest.com sivulta otettu.)

                                                                      LOVE TS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti