sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Toukokuu


Kuinka nopsaan tämä kyseinen vuosi on voinut vieritä... En voi kuvitella, että pian olen ensinmäisen vuoden kaksoistutkintoa suorittanut sekä kuuden kuukauden päästä olen täysi-ikäinen! Naperoksi itseäni kumminkin tulen kutsumaan, sillä vaikka täysi-ikäisyys onkin suuri asia, en minä itseäni tule aikuiseksi pitämään.
Ajattelin tulla tällä kertaa kertomaan uudet juorut (kuulumisia siis). Noin muutama viikko sitten, sain sähköpostiin viestin, että sain kesätyöpaikan kuukaudeksi päiväkotiin. En ole siis aiemmin ollut missään duunissa, jos siis 9lk tet-työpaikkoja ei lasketa. Ihan huikea fiilis! Paitsi, että kesäkuu on paras kuukausi, ja tuolloin siis joudun raahautua joka aamu töihin.

Sain myös duunia vaatetusalalla. Siskon ystävä pyysi ystävällisesti, että suunnittelisin hänen firman työntekijöille työvaatteet, neki tuli tehtyä viime viikolla valmiiksi.





Minulla on nämä arkipäivät menny niin nopeata tahtia, että ei ole ollut aikaa mihinkään. Perjantai piti olla minulle vapaapäivä, sillä perjantaisin en käy iltalukiota, mutta arvakaas mikä tapaturma minulle kävi...
Tyhmänä, ajatukset muualla leikkasin sormeni kangas saksilla. Vuotasi liikaa verta ja jäi liian iso jälki, että terveysasemalla minua kehotettiin pitämään sidettä koko viikonlopun. Pidän tätä hitsin sidettä edelleen. Sekä tämä kirjoittaminen ei oikein hyvin suju ja katsotaanpa miten ompelu, piirtäminen ja leikkaaminen huomenna tältä tytsiltä tulee sujumaan. 

Peukut siis pystyyn, että hyvin sujuisi.





Yritän parhaani nauttia näistä viikonlopuista. Olemalla kotosalla ja näkemällä rakkaita ystäviä. Onneksi pian on kesäloma ja jos säät sallii, niin saisi jopa väriä pintaan.

LOVE TS

4 kommenttia:

  1. Ihanaa! Oikein ihanaa kuulla, että sinulla menee hyvin.:) ja onnea työpaikasta.

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Tykkään siitä,että postailet erilaisia juttuja (et tarraudu vaan muodinkirjoittamiseen)

    VastaaPoista