sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Uusi vauva syntyi maailmaan




Olen vihdoin neljän lapsen täti. Rakas siskoni sai 12.4 kolmannen lapsen, tytön. Hah, perheesemme siis on tällä hetkellä syntynyt vain tyttölapsia. :D Ehkä minä sitten voisin erottua joukosta ja saada tulevaisuudessa poikavauvan. Mutta tärkeintä on, että lapset voivat hyvin. Äidilläni on tapana sanoa, että " tytöt ovat paljon läheisempiä ja pojat ovat yhtä kylmiä kuin heidän jutut." Tosiaan, olen äiskäni kanssa täysin samaa mieltä. Kyllä minä kuitenkin haluaisin muutaman pojan.





 Heti eilen kuin sain puhelun siskoni mieheltä, että uusi lapsi on syntynyt perheeseen. En voinut uskoa, että nyt on aika mennä sairaalaan tapaamaan uutta naperoa. Olin niin innoissani, että heitin hupparin päälle ja lähdin sairaalaan tapaamaan siskoani ja hänen uuttaa lastaan. Noloa myöntää, mutta en viittinyt ottaa heti ekana päivänä lasta sylkkyyn. Hän on niin pieni ja laiha, etten oikee uskoltanut. Onneksi tänään panin itteni kuriin ja otin lapsosen syliin. Ei onneksi itkenyt.


Tuossa kyseisessä kuvassa on siskoni ja hänen lapset.
Tulin himppeen päin joskus vähä ennen viittä, koska ystävät tuli kylään. Vietin loppuillan sitten hyvässä seurassa, sillä maanantaista lähtien en tule omistamaan "elämää". Juuri niin, suoraan sanottuna en tule omistamaan elämää. Sillä ammattikoulusta melkein suoraan iltalukioon. Onhan se toki aika rankkaa, mutta olen aina niin positiivisella päällä ja tulen nytkin olemaan positiivinen niin ajattelenpa vain, että pian on KESÄLOMA!
Silloin voin rentoutua, ja tehdä mitä lystää.











                                                                           LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti