perjantai 18. huhtikuuta 2014

Something new in my life



"Girl who cuts her hair, it's a girl who's ready to make a change in her life." -Coco Chanel

Ajattelu siitä ,että tytöt, jotka lyhentävät hiukset, ovat kärsineet ja eronneet poikaystävästään. Mutta minun tilanteessani se ei mene tuolla tavalla. Itse kyllästyin pitkiin hiuksiin ja niitten hoitamiseen, niin päätinpä leikata hiukset. :) Kello oli jo yli  0.00 ja tein maailman suurimman ja parhaimman päätöksen. Ottaa sakset käteen ja leikata omat ihanan pitkät hiukset. En kadu vieläkään sitä minun suurta päätöstäni, kun lyhensin hiukseni.

Joskus tahtoo vaan tylsään opiskeluelämäänsä jotain uutta ja jännää. Ja uutta ja jännää voi siis olla jopa hiusten leikkaaminen tai jopa kaveriporukan vaihtaminen. Ihan mikä tahansa pikkuinen asia voi muuttaa päivääsi tai jopa elämääsi. Kunhan sen tekee, niin ei kadu. Mehän elätään vain kerran. ;) 





Toki minua jänskätti nähdä äiskän ja ystävien ilmeet minun hiuskistani. Toiset oli sitä mieltä, että nämä ovat todella kivat ja toiset taas olivat ihan pettyneitä, yksi niistä oli minun äiti.
Minusta se on aivan uskomatonta, kun vaihtaa vähänki ulkonäköä niin muuttuu täysin. Minun kasvoni tulee nyt kivasti esiin, kun on lyhyemmät hiukset. Suosittelen, että kokeilette jotain uutta ja sellaista mitä ette todellakaan kuvittelisi koskaan tekevänne.






 Minun mussuni Auin tuli meille kylään sillä vika päivä/yö kun vietän yksin. Sillä vanhempani saapuivat tänään perjantaina Suomeen. Oli niin tylsää, niin päätettiin ottaa kuvia. Hyvä vaan, että kuvia otettiin sillä nytten pystyin esitellä minun uudet lyhyet hiukset teillekkin. heh.



                                             LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti