torstai 3. huhtikuuta 2014

Beautiful day




Tämän tytsin koeviikko päättyi tänään, vihdoin. Tällä viikolla on just ollut kaikista vaikeimmat kokeet. Oli siis englannin, ruotsin, matematiikan ja historian kokeet. Kyllä mulla historia ja matematiikka menee jollakin tavalla, mutta ainaki tämän kurssin matematiikan asiat oli hyvin vaikeita, sillä oon huono geometriassa. No toivottavasti pääsen edes läpi. :D

No mutta asiaan, tänään minun sisterini Tajzan matkusti Kurdistaniin opiskelemaan ja jää sinne sitten asumaankin loppuelämän. Ihan kauheeta, sillä hän on minun läheinen sisar, mutta nyt pitäis yrittää elää ilman häntä. Heti kun sisteri saatettiin lentoasemalle pusujen kerä, niin tulin kotiin ja siivosin koko huoneeni! Hui, arvakaas mitä tein... Sisustin mun huoneen ihan uuteen uskontoon, hah. Siirtelin yksin kirjoituspöydän toiseen päähän, sängyn ihan toiseen päähän sekä muutenkin heitin kaikki turhat kamat pois esim. turhia papereita, mitä on vuoden varreissa jäänyt huhuttelemaan huoneeseeni.
 Nyt on ainakin kiva alottaa "uusi elämä" ilman siskoani, kivemmassa ja siistimmässä huoneessa. :) Nyt kun koeviikkokin on ohi ja menen maanantaina kohti Stadin ammattiopistoa, niin päätin kutsua perjantaiksi koeviikon "hyvin" menemisestä ystäviä kylään. Lupaan lisäillä huomisesta sitten kuvia.





Siinä teille kuviakin uudesta sisustuksesta. Kyllä me tytötki osataan kalustaa ja siirtää kaiken maailman painavat tavarat. ;) 

                                                                           Love TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti