lauantai 5. huhtikuuta 2014

After exam week


Niin kuin edellisessä postauksessa kerroin viettäväni perjantai-illan mun kaikista läheisempien tytsejen kanssa. No  tuli siis vietettyä. :D Oltii koko illan meillä juoruileimassa (tyttöjen lempi puuhaa) ja syömässä. Loppu vaiheessa käväistiin sitten minun parhaan kaverin kansalla ulkosalla, kun muut kaverit alkoivat menemään jatkoille baariin yms.

Tää tyttö siis vietti loppu yön ihan kiltisti kotosalla parhaan ystäväni Auinin kanssa. Noita iltoja voisi kyllä alkaa pitämään paljon useimminkin, kunhan noilla muillaki tytseillä löytyisi aikaa kaiken koulu juttujen keskeltä. Menen kyllä ensi viikonloppuna ystävälleni Olgalle Espooseen viettämään iltaa. Sinne siis tulee minun ja Olgan luokkalaisia.





Hah. Minun maailman oudoimmat, mutta parhaimmat luokkalaiset. :)




Rakastuin niin minun ystävän Veran tatskaan! Tekis niin mieli raahautua ystävälleni Noralle, jotta hän tekisi minulle tatskoja. Pitää kyllä ajatella asiaa vielä, sillä en kuitenkaa haluaisi kärsiä vanhempana. :D Mutta no katotaampa asiaa vähän myöhemmin. Ehkä sillon kun olen täysi-ikäinen ja free.




Lopuksi, mutta ei kuitenkaan vähäisempänä eilisen päivän asukuvia. Pukeuduin tosi rentoisiin vaatteisiin, sillä olin kumminki talon emäntä. Jouduin liikkua huoneesta toiseen koko ajan. En olisi kestänyt, jos olisi ollut "hienot" vaatteet päällä.






Paita BikBok/ Nahkafarkut Gina Tricot / Kello Thommy Hilfiger 


                                                                                                  Love TS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti