torstai 6. maaliskuuta 2014

"Koti-ikävä"




Voiko yhtäkkiä iskeä koti-ikävä kouluun? Voiko tuntua jossain vaiheessa siltä, että olet löytänyt sen oikean paikan jossa viihdyt? Voiko se paikka olla koulu? No, mitäs mieltä te olette?…

Minulle nyt muutaman päivän aikana kun olen selaillut vanhoja kuviani ammattikoulustani, on iskenyt koti-ikävä. Odotan innolla sitä, että pääsen sinne takaisin. Sillä vaikka tällä hetkellä lukiossa riittää kiireitä ja elämä jälleen kerran hymyilee, kiitos ihanien säiden ja ystävien. Niin minä silti kaipaan sitä paikkaa jossa pystyin luomaan omia vaatteita ja olemaan juuri sellainen kuin olen.
























Ammattikoulussa oli kyllä melkein yhtä rankkaa kuin lukiossakin. Sillä täytyi saada kaikki hommat valmiiksi ajallaan, muuten jäi jälkeen uusista asioista. Mutta se, kun opit joka päivä jotakin uutta ammatista, josta tykkäät koko sydämesi pojalta, on maailman paras tunne!
 Ehkä oon löytäny aidon rakkauden? Hah, sepä se taitaaki olla. Olen löytänyt harrastuksen/ammatin jota ihailen ja rakastan.



Vaikka juuri tällä hetkellä käynki lukiota, jatkan ompelua ja suunnittelua kotona. Kai sekin kelpaa, paitsi että paljon ,paljon paljon hitaampi ompelukone käytössä. :D

                                                                      Love TS

2 kommenttia:

  1. En usko et mul vois IKINÄ olla ikävä kouluu, and i mean never mut ihana et viihdyt siel!! :)

    VastaaPoista
  2. Joo tosiaan en minäkää olis voinnu uskoa että KOULUA tulisi ikävä.. Mutjaa, voipi olla, että kun on löytänyt ammatin josta tykkää niin silloin pakosti tulee ikävä! :)

    VastaaPoista