keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Healthy life


Minulle ollaan yleensä aina jankutettu terveellisestä elämäntavasta. Että syön liian huonosti(liikaa rasvaisia ruokia) ja herkkuja.. Mutta totuus on, että minä en lihoa vaikka söisin kamalasti rasvaisia ruokia sekä pastoja yms.
En voi sille mitään, mutta nyt loman aikana kun läheinen ystäväni Tuuli on kertonut kuinka ihanaa se on kun syö terveellisesti ja liikkuu tarpeeksi. Käsitin ennen asian ihan väärin, mutta nyt kun olen kokeillut asiaa muutaman päivän, olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä!
 En aloittanut syömään terveellisesti vain  kuntoni vuoksi. Ryhdyin tähän ihoni takia. Sillä olen huomannut että kasvooni on ilmestynyt paljon epäpuhtauksia, mikä on minulle täysin uutta! Sillä en ole koskaan aikaisemmin kärsinyt epäpuhtauksista.

Mutta siis, olen ottanut ruuistani  kuvia:  Aamupalaksi vedin puuroa ja teetä. Aivan ihana aamupala! Ei ollut edes vaikeeta tehdä.







Iltapalaksi söin salattia sekä tonnikalaa. Tonnikalaan lisäsin pikkaisen kevyttä ruokakermaa sekä jalapenoa ja pippuria.




Sekä juuri äskön tuli syötyä ihanaa mansikka joghurttia, ja lisäsin marjoja päälle! Todella herkullista.





 Luin Cosmopolitan nettisivuilta, että sinkkitablettejen vetäminen säännöllisesti (1-tabletti päivässä) auttaa aknen hoitoon sekä muutenki se on todella hyvää iholle ja kynsille. Ostin kyseisen tabletin Itäkeskuksen Apteekista. En osaa vielä kertoa sitä, että suosittelenko kyseisten tablettejen vetämisen sillä alotin näitten käyttöä vasta eilen. Jos kukaan teistä lukijoista osaisi auttaa minua kertomalla paljonko te näitä ite vedätte ja mihin aikaan? Sekä onko nämä auttaneet teitä ihonne paranatamiseen? :) Tarvitsen teiltä ystävällisesti apua.




Ja lopuksi huonolaatuisia Iphone kuvia minusta ja ystävästäni Auin;ista. Maanantaina tuli vietettyä ihana ilta tyttöjen kanssa. (Nämä kuvat lisäsin, koska olen hyvin pahoillani siitä kun en ole ottanut teille asukuvija.) Pahoittelen asiaa oikeasti, mutta kun ei ole tullut pidettyä kameraa mukana ulkosalla. Mutta perjantaina tai lauantaina ajateltiin kokoontua taas blokkaaja tytsyjen kanssa, niin silloin otan varmasti kuvia teillekkin. 

Love TS

2 kommenttia:

  1. Hei,

    olisi tosi kiva jos postailisist ensi kerralla, että toimiiko nuo sinkkitabletit sinulle :)? Jotta voisi sitten ehkä itsekkin ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei,

      totta kai voin. Kunhan pääsen itse näkemään tuloksia tableteista. :)

      Poista