lauantai 18. tammikuuta 2014

Friday fun day?

Minulle yleensä perjantaipäivät eivät ole mitkään ilonpäivät… Nyt kun olen alottanut stadin ammattiopistossa vaatetusalalla, en tahdo mennä viettämään viikonloppuja. Sillä tuntuu siltä kun jäisi koulusta paitsi, ja muutenki rakastan ompelemista. Ompelemisella saan päästäni kaiken harmin pois, pysyn mahdollisimman positiivisena.

Perjantaina 17.1.14 siskonlapsi täytti 9-vuotta. Vietin puoletpäivästä hänen kanssaan ja lopuksi käväisin kaupasta ostamassa vähän herkkuja. Sillä minulle oli "laiskottelupäivä" siskoni kanssa. :) Katseltiin leffaa, ja muutenkin vietin pitkästä aikaa ihanaa iltaa hänen kanssaan.




7.2 minulla jatkuu valitettavasti lukion-opinnot. Se meinaa sitä, että minua tulee näkemään  paljon harvemmin täällä ja ulkona. Sillä olen "lukutoukka" haha, opiskelen säännöllisesti ja paljon.

Hyvää päivänjatkoa!  LOVE TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti