perjantai 16. elokuuta 2013

Weekend

Viimein ja vihdoin odotettu viikonloppu! Nyt oon ollu tasan 4 päivää lukiossa, ja sanon vain sen että on kyllä aika rankkaa! Meillä on tulevasta viikosta lähtien 2 kertaa viikossa jokin pistari. Eikä tämä tässä, pian on koeviikkokin. Mutta ei mitään valituksia ei tietenkään, oon saanu aivan mahtavii uusii ystävii, ja tykkään iha sikana mun kouluista (monikossa on joo, käyn stadin ammattiopistoa ja itäkeskuksen lukiota) Noin 36 päivää niin pääsen takas ammattikouluuni!

Oon ajatellu nyt viikonlopuksi vaan laiskotella kotona perheen kanssa ja opiskella. Paitsi sitten sunnuntaina menen näkemään vihdoin mun parastakaveria Vijania. Kauhee ikävä mussu! Vijan tulee 18.8 Turkista suomeen. :)








Paita/Shirt: Zara 
Farkut/ Jeans: Bik Bok
Kengät/ Shoes: H&m
Laukku/ Bag: from Kurdistan

 xo xo xo TS Talan Sharif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti