perjantai 21. joulukuuta 2012

My dream came true


wouuw... En tiiä mitä muuta sanoa kun vaan wouuw.. Siis 9-luokkaa on menny puoli vuotta ja tuntuu siltä, että olisin ollu vast kolmisen kuukautta opiskelemassa. Tämä kaikki saavutus mitä on tullu toteutettuu.Vihdoin sellanen fiilis, että mä ansaitsen tän joululoman. Kaikki aineet tuli nostettuu hirmusen paljon ,paitsi englanti ylläty syllätys pysyi samana.

  Viimeistään 7.1.2013 mun pitäis tietää mitä tahdon tehdä peruskoulun jälkee. Haluanko mä opiskelemaan amikseen vai lukioon?  En ole varmaan aikaisemmin kertonu, että rakastan ompelemista ja vaatteiden suunnittelemista.Ysin luokan alussa opon tunnilla, sain paperin eteeni missä luki amiksien nimet. Käänsin katseeni paperiin ja huomasin kohan "Vaatetusala pt sekä lukio" en saanu suutani kiinni, sydänki pomppasi kauheeta vauhtia, sillä viimein mun unelma on toteutunut.

Pääsen samalla vaatesuunnittelijaksi ja ompelemaan ihania vaatteita ja myös lukioon miettimään asioita ja opiskelemaan lisää. Niin ihanaa, koska ensinnäki mä tiedän miksi tahdon isona ja mä siis haluan isona perustaa oman vaateliikkeen ja myydä siellä kaikenlaisia vaatteita mitä olen itse suunnitellu. Ja samalla taas voin käydä lukion, ja niin helppoa ku se vain on, että siinä kaksoistutkinnon opiskelemisessa menee noin 3,5 vuotta. Minusta se on vaan niin helppoa ja hyvä juttu, koska jos menisin vaan lukioon joutuisin olemaan siel 3-4 vuotta. Ja se on iha turhaa, koska joudun opiskella vielä lisää lukion jälkeen. Ja muutenki jos mä olisin käynyt sen kaksoistutkinnon ja olisin kyllästynyt vaatteiden ompelemiseen ja suunnitteluun, niin mulla on vielä lukion paperit joilla voin pyrkii  opiskelemaan lisää.

Kauheeta selitystä, mutta toivon mukaan ymmärsitte. Ja te -97 ja ylipäätäänsä ysillä olevat, pyydän että mietitte tarkkaan minne haluatte pyrkiä.

    Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!  xoxo TS

2 kommenttia:

  1. Hei! Mä löysin sun blogis selailemalla. En tarkoita olla epäkohtelias, mutta, minua vaan kiinnostaa, minkämaalainen olet? Älä ymmärrä väärin! Olen varma, että puhut suomea ihan sujuvasti, mutta sanajärjestys, pilkkujen paikat ja sijanmuodot ovat hukassa. Siitä kuitenkin huolimatta, todella mielenkiintoinen suunnitelma sulla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Oon kurdilainen. mut pakko myöntää et ei suomi mikää helppo kieli oo, joten myönnän että virheitä tulee.

      Poista