lauantai 20. lokakuuta 2012

Moi kaikki! :)

Oon uusi täällä, joten ihan aluksi esittelen itteni ;

Oon Talan Caroline Sharif, olen tällä hetkellä 15 vuotta kohta 16v elikkä synnyin 2.11.1996.
Oon asunu koko ikäni Helsingis. Oon ihan kurdilainen, mut mun vanhemmat muutti Suomeen , sillon ku mun 4 sisarukset oli tosi pienii. Rakastan muotii ja elämää. Yleensä suunnittelen ja ompelen ite itelleni vaatteit, se on vaan niin ihanaa puuhaa. Mun elämäni aikana mua on kiusattu ja vihattu oman tyylin ja luonteeni takii. En oo missään vaihees muitten vuoksi muuttanu itteäni, mitenkää. Tykkään siitä, että kaikilla on omat tyylit, oma ittensä porukoiden vaihtuessa ja siitä ettei ne välitä muitten mielipiteistä. Rohkaisen yleensä perhettäni ja ystäviäni tekemään mitä haluaa. Nytten rupean rohkaisemaan lukijoitakin, olemaan oma itsensä ja oppimaan rakastamaan mitä on ja mitä ei.

Nyt tänne tulee muutamia kuvia mun läheisimmistä kavereista; 
            
Vijan 

Alotetaanpa oikeasta reunasta: Auin, Yara, Rojda, minä;) ja oma rakas sisko Arjan.
xoxo TS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti